Cunda

• Cunda Körfez Restaurant
  • Mezelerimiz

Vazgeçilmez Lezzet Adresiniz

1986 yılında Cunda Adasında İlk kez servis sektöründe çalışmaya başladım. Servisin tüm kademlerinde değişik işletmelerde yıllarca çalıştım sonra 2010 yılında bugünde işletmeciliğini yaptığım Cunda Körfez Restaurantı açtım.

Restaurantımızı açarken öncelik olaak sahilin kalabalıklığından uzakta daha sakin ve tarihle iç içe bir ortam olmasına özen gösterdim. Misafirlerimizin kendileri ile baş başa kalabileceği, Cunda'nın tarihi atmosferini daha fazla hissedecekleri bir ortam olması bizim için önemliydi. Tüm bu düşünceler ışığında yaklaşık 150 yıllık geçmişi olan Rumlardan kalan bu tarihi binayı kiraladım. Özüne dokunmadan küçük dokunuşlarla fonksiyonelliğini artırdım. Kışın tarihi binamızın üst katında şömine başında veya Bahçemizde şömine başında misafirlerimize hizmet sunuyoruz.

İşletme olarak misafir memnuniyeti odaklı hizmet sunuyoruz. Belirli aralıklarla misafirlerimiz ile iletişime geçip onların beklentilerini öğrenip artı ve eksilerimizi değerlendirerek %100 misafir memnuniyetini sağlamaya çalışıyoruz.

Mutfağımızda Cunda ve Girit Mutfağı ağırlıklı olarak ön plana çıkıyor. Lezzeti arttırmak için bazı sebzeleri kendimiz yetiştiriyoruz. Böylece daha organik ve daha lezzetli tatlar yaratma şansımız oluyor. Doğadan toplanan otları ise mümkün mertebe satın almak yerine kendimiz toplamaya çalışıyoruz. Böylece toplanan otları günlük olarak değerlendirme şansına sahip oluyoruz.
Mutfağımızda Cunda Mutfağı dışında Anadolu Mutfağının da belli başlı lezzetlerini sunuyoruz. Tüm bu tatların yanına ustalarımızın kendi spesiyallerini de eklediğimizde misafirlerimize oldukça geniş bir menü yelpazesi sunuyoruz.

Müşteri memnuniyetini sürekli kılabilmek için kadromuzu mümkün olduğunca değiştirmiyoruz. Bugün serviste benimle beraber yer alan arkadaşlarım işletmeyi ilk açtığımız gün benimle beraber başlayan ve servis alanında kendini ispatlamış arkadaşlarımızdır.
Başarıya giden yolun misafir odaklı çalışmak, süreklilik ve özveri olduğunu unutmadan hizmet sektöründe kendimize yer edinmeye çalışıyoruz. Bugüne kadar bizleri yalnız bırakmayan misafirlerimize çalışma arkadaşlarımıza saygılarımı sunuyorum.

Kısaca:

Vazgeçilmez Lezzet Adresiniz

Ne Yapılır:

Cunda Körfez Restaurant yıllardır Cunda Adasında Servis alanında hizmet sunan Salih Doğan Ustanın birlikte açmış oldukları bir işletmedir. Salih şef yılların birikimini servise yansıtırken Adanın önde gelen ustaları tecrübelerini eşsiz Ege mutfağı mezeleri ve deniz ürünleri ile sizlere sunmaktadır

Deniz börülcesi, brokoli salatası, midye dolma, lakerda, kalamar salatası, karides salatası, ahtapot salatası, deniz ürünleri kokteyl gibi zengin ürünlerinden oluşan mezeler. Midye tava, kalamar tava, karides bademli, kalamar ızgara, kalamar dolma gibi nefis ara sıcaklar, günlük balık çeşitleri, balık yemek istemeyenler için ızgara çeşitleri ve küçük misafirlerimiz için Çocuk mönüsü olarak da köfte ve balık köfte sunulmaktadır.

Cunda Körfez Restaurant ailenizle , misafirlerinizle , huzur duyacağınız , birbirinden lezzetli deniz ürünleri yiyebileceğiniz bir mekan.

Nerede:

Namık Kemal Mah. Belediye Blk. No:17 Cunda

Çalışma:

Belirtilmedi.

Fiyatlar:

Belirtilmedi

Cunda Körfez Restaurant

Balık restaurant   Alkollü restaurantlar   Tava ciğer   Alabalık restaurant   Toplantı mekanları   Et mangal   Restaurant

Cunda Körfez Restaurant Haritası

Namık Kemal Mah. Belediye Blk. No:17 Cunda Ayvalık Balıkesir

Daha önce bu mekan'a gittiniz mi? Deneyimlerinizi paylaşmak ister misiniz?

Cunda Makalelerinden Seçmeler
İzmir Cunda Kaç Saat Cunda Adası Yaz Nasıl Geçer Cundanın Tarihi Evleri Cunda Yapmadan Dönülmeyecekler
Cunda Adası Yaz Ayları Cundanın Tarihi Sokakları İzmir Cunda Kaç Saat Tımarhane Adası Hakkında
Cunda Ne Zaman Tatil Yapılır Cunda Adası Ne Zaman Gelinir Cunda Nereye Bağlı Ankara Cunda Yol Güzergahı
Cunda Ne Zaman Tatil Yapılır Ankara Cunda Arası Kaç Km Cunda Rum Evleri Cunda Gezilecek Yerler
Cunda Kiliseleri Cunda Sokaklarında Gezinti Cunda Nasıl Bir Yer Cunda Nereye Bağlı